Nokia' dan Sürpriz Gelişme!!


Nokia N1 adlı Android işletim sistemli telefonmu yapıyor? Ayrıntılar yazılarımızda..


Bu telefonun Nokia N1 modeli olması ve Android 4.0 mobil işletim sistemi kullanılacağını gösteriyor.
Nokia’nın modelinde Google’in mobil işletim sistemini görmek bizi şaşırttı. Zira Microsoft’un Windows Phone mobil işletim sistemi Nokia’nın yeni nesil akıllı telefonlarında yer alıyor. Nokia ile Google şuan bir ortaklığa bakmak güç. Ancak ilerleyen zamanlarda Nokia’da Android işletim sistemini kullanabilir.
Paylaşılan cihazın teknik özelliklerine baktığımızda, Android 4.0 ICS yanı sıra 41 Megapiksel çözünürlüğünde PureView kamera sensörü, HD ClearBlack ekran ve saf bir Google deneyimi sunuyor. Nokia’nın 808 PureView’den sonra başka bir modelinde de 41 Megapiksel kullanması bekleniyor. Paylaşılan bu görsel hakkında resmi bir açıklama gelmedi.
Eğer bu telefon piyasaya çıkarsa Nokia' nın büyük bir kazanca sahip olabileceğini söyleyebiliriz. Hatta diğer Android kullanıcılarınada rakip gelebilir. Ama bunun için Nokia' nın Symbian üretimini durdurması gerekir. Çünkü Google ile anlaşma sağlanamayabilir. Bununla birlikte Lumia Nexus ve Nokia Nexus diye bir telefonda karşımıza çıkabilir. 

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

Yorumunu Yaz